Co přesně umíme?

Učíme moderní plnokontaktní kickbox a thajský box evropského střihu, základem jsou pravidla K-1 – box, lowkicky, kolena, klinče. Naši závodníci nejčastěji soutěží právě pod K-1 pravidly, ale máme úspěchy i v čistém Muay Thai podle plných pravidel s lokty. Naši trenéři nicméně mají širší repertoá554077_3816050915153_1682980886_nr, máme zkušenosti z lightcontactu, zápasu na zemi či praktické pouliční sebeobrany, nabízíme i soukromé tréninky od kondičního boxu až po ultimátní zápasy MMA.

 

Pro koho je určen?

Pro všechny chlapce a dívky, ženy a muže, jestliže:

  • se chcete naučit účinně bránit a útočitP1080642
  • chcete mít perfektní postavu a všestrannou kondici
  • chcete mít důvěru v sebe sama
  • nebojíte se na sobě tvrdě pracovat
  • věnujete svému rozvoji čas a úsilí

 

Jaké musíte mít předpoklady, mimo výše uvedených?!obrázek 2

Žádné. Předchozí sportovní trénink není podmínkou.

 

Co konkrétně se naučíte?

  • boxovat, používat nohy, kolena, lokty
  • zápasit na blízko díky klinčům a chvatům
  • posilovat s vahou vlastního těla i rozmanitým nářadím
  • překonat strach z kontaktu
  • být součástí kolektivu – cvičíme pro sebe, ale trénujeme jako tým!

 

Jaká je nutná výbava?P1140192

První měsíc pouze sportovní úbor (kraťasy, triko, ručník), cvičí se na boso. Následně minimálně chránič zubů, bandáže a boxerské rukavice. Na sparring pak suspenzor, chránič holení a nártů, případně helma. Cena kompletního vybavení je okolo tří až pěti tisíc, začátečník se základní výstrojí se ale může vejít i do tisícovky. Vybavení je možné pořídit v naší prodejně.

 

Jsou při tréninku zranění?

V zásadě moc ne. Šrámy, naraženiny, pohmožděniny. Kickbox je bezpečnější, co se počtu a závažnosti zranění týče, než např. hokej či fotbal. Je to dáno skutečností, že borci používají chrániče a trénink je pod dohledem trenéra veden způsobem, který minimalizuje možnost zranění. Kontakt je dovolen pouze tak intenzivní, nakolik jsou na něj sportovci adekvátně připravení.

 

Stačí trénovat 3× týdně?

Pro zdraví ano. Pro závodění ne.

 

Je možno se účastnit závodů?

Ano. Borci z našeho závodního „A“ oddílu se v řadě disciplín pravidelně účastní závodů na republikové i mezinárodní úrovni. „A“ oddíl je určen pro všechny, kdo chtějí závodit a mají odpovídající výkonnost.

P1190206

Co všechno se dá u nás zažít?

Mnohé. Mimo samotného tréninku, je na „Trhaňáku“ báječná atmosféra, která se upevňuje během klubových akcí nebo na našich letních či zimních soustředěních. Na klubové, rodinné atmosféře si zakládáme stejně jako na profesionálním tréninku.

 

Popis kurzů

Vše, co bylo popsáno výše, platí pro všechny oddíly. Většina tréninků se skládá z rozcvičky a zahřátí, kloubní přípravy a mobility, tréninku boxerské techniky a kopů na pytlích, lapách nebo ve dvojici s tréninkovým partnerem, sparringu, dále kondiční přípravy ve smyslu tréninku síly, obratnosti, výbušnosti či vytrvalosti – ať už je naším prostředkem vlastní váha, činka, hrazda, kettlebell, gymnastický míč či jiné náčiní.

Tréninky se snažíme skládat variabilní, abychom předešli jednostrannému přetížení a nudě, a vychovali jsme všestranně pohybově nadané atlety, kteří mají celkový přehled ve fightu a navíc je cvičení baví.

  • Začátečníci a pokročilí (Po, Út, St, Čt) – smíšené oddíly, kde je náplň tréninku přizpůsobena úrovni cvičence. Flexibilita je hlavní výhodou, máte možnost trénovat kterýkoli den v týdnu. Makáme, pereme se, zlepšujeme se a baví nás to.
  • Pokročilí (Po, St) – večerní skupina je otevřená i začátečníkům, ale místo flexibility je jejím principem systematičnost a důkladnost. Věkový průměr se díky pozdějšímu času pohybuje kolem třiceti let i výše. Pracujeme na sobě, myslíme u toho, věnujeme se správnému pohybu a opravování pokřivených zad, a kolikrát makáme tvrději než nějaká mládež.
  • Závodníci (Po, St) – oddíl bez kompromisů určený pro borce na soutežní úrovni a zejména aktivní závodníky. Tvrdost, výkonnost, technika, disciplína a nasazení. Veřejnosti nepřístupný, pouze po domluvě s trenérem.
  • Kondiční kickbox/thaibox (Po, St) – skupina pro rekreačně cvičící. Kontakt a tvrdost jsou mírně omezeny, aby se ani ti relaxovaněji založení necítili pod tlakem. Kondice ani technická složitost pohybu omezené nejsou, protože i rekreační sportovec se musí hýbat zdravě a dokáže si vybudovat kvalitní kardio, pokud poctivě maká.
  • Sparring (Pá) – tréninkový nácvik fightu společný pro všechny oddíly. Sparring je klíčový pro aplikaci naučených technik ve sportu i sebeobraně, a je nenahraditelnou psychickou přípravou i kondiční prověrkou. Je součástí běžných tréninků a je mu vyhrazen i celý pátek. Trenéři přirozeně dohlížejí na průběh a intenzitu a upravují vše dle individuálních možností jednotlivců.

 

 

Kurzovné na 1 měsíc 790,- Kč
Jednorázové vstupné 150,- Kč
Permanentka na 10 vstupů – platnost 2 měsíce 1 300,- Kč
 Kurzovné se hradí na období září – leden, únor – červen