Kruhové tréninky pro ženy

 

Začít pravidelně cvičit a dostat se do skvělé formy je cílem mnoha žen. Přijďte zapracovat na své kondici a zpevnit postavu na nové lekce Kruhového tréninku pro ženy do SKBU Hostivař. Nyní nově každou neděli od 18hod!

 

Co je vlastně kruhový trénink?

Kruhový trénink je skvělým způsobem, jak získat svalovou sílu a zároveň vytrvalost. Jedná se o tréninkovou metodu, kterou lze definovat jako komplexní cvičení, které do činnosti zapojuje maximální množství svalových skupin. Kruhový trénink při správně zvolených cvikách zvyšuje vytrvalost, zpevňuje svalstvo, zlepšuje koordinaci a v neposlední řadě pomáhá shodit nadbytečné kilogramy. Tato tréninková metoda využívá velké množství variabilních cviků, cvičebních stylů a pomůcek jako je bosu, TRX, kettlbell apod. Kruhový trénink je velmi oblíben pro svou pestrost a všestrannost.

img-20160623-wa0001

A jak takový trénink vypadá?

  • – Každý trénink se obvykle skládá z 10-15 stanovišť
  • – Cviky mají střídavé zaměření a během hodiny zapojíte svaly celého těla
  • – Mezi nejčastější cvičení patří dřepy, kliky, skoky, výdrže, výšlapy apod.
  • – Cvičení jsou koordinačně nenáročná a navíc si intenzitu tréninku volí každý sám, proto je tento trénink vhodný jak pro úplné začátečníky tak i pokročilé ženy
  • – Jeden cvik se provádí po dobu 30 vteřin, poté následuje krátká pauza, která zpravidla umožňuje pouze přesun z jednoho stanoviště na druhé

 

Vyzkoušejte si tento moderní trend v posilování u nás v SKBU pod vedením trenéra Marka Babora. Začínáme v neděli 6. listopadu. Budeme se na vás těšit!

 

P.S.: Pánové nezoufejte, vy si k nám můžete přijít zacvičit o hodinu dříve!