Otevíráme nový kurz. Bude to pohybový, silový a kondiční trén!obrázek 2ink, v němž chceme zužitkovat roky zkušeností s přípravou fighterů, sportovců a závodníků. Je zamýšlen jako samostatný kurz pro všechny, kteří prostě chtějí být všestranně atleticky zdatní, ale i pro stávající fightery jako doplněk k jejich technickému tréninku.

 

Program kurzu je následující:

 

  •  Naučíme tě dobře a zdravě hýbat. Potřebujeme mobilitu a oživit základní pohybové vzorce, aby tvoje tělo nemělo zataženou ruční brzdu a ty ses nesnažil dělat atleta z hrbatého šimpanze se svázanýma nohama.
  •  Zesílíme a zpevníme se cvičením se železem a vlastní váhou, protože slabé tělo je prostě slabé a nedrží pohromadě.
  •  Pestrým pohybem budeme rozvíjet všeobecnou motoriku a centrální nervovou soustavu, protože člověk je vyrobený pro všestrannost a přizpůsobivost.
  •  Budeme se prověřovat náročným tréninkem, posouvajícím hranici možností, protože atlet pořád tancuje i tam, kde ostatní už dávno leží na zemi.

P1060318

 

Je to tréninkový program, který má vývoj a který má cíl. Není to jen nahodilé rekreační cvičení. Dodržuje se určitý systém, makroplán, který v průběhu týdnů a měsíců postupně provede pravidelné účastníky tréninkem poskládaným tak, aby vybudoval některé dovednosti, upevnil je, aby došlo ke zlepšení a mohli jsme se posouvat dál na nové cíle.

 

Kurz má dvě složky. Funkční a silový trénink a kondiční trénink.

Funkční trénink bojovníka

se bude soustředit na první dva body programu kurzu. Jeho pilířem je zdravý pohyb a síla.

WP_20130809_043

 

Rozhýbeme se, budeme pěstovat kloubní mobilitu a antifragilitu pomocí pohybových drilů či silového strečingu. Ne, u nás opravdu nebudete strečovat jako ve školce, kdy jste se kmitáním snažili dosáhnout na špičky a nikam to nevedlo. Ani nebudeme dělat nějaké nesmyslné „cviky“ na nesmyslných strojích. Nás zajímají ty nejhlubší vzory, které má lidské tělo naprogramované, aby tak přemisťovalo těžké věci nebo sebe. Budeme dělat základní pohyby, zvedat sebe a tuny železa, zejména kettlebell a velkou činku. Člověk se potřebuje ohnout, narovnat, lézt, šplhat, potřebuje si dřepnout, potřebuje se přitáhnout. Potřebuje mít pořádný rozsah pohybu, a potřebuje v tom mít sílu.

VID_20160323_195857misa 80kg.3gp_snapshot_00.09_[2016.04.01_02.14.47]A to sílu nejen v končetinách – nejsme pumpovači bicepsů z fitka pro šampóny. Chceme taky silné jádro, core, stabilizační systém, nebo jak je zrovna módní tomu říkat. Zkrátka ten uzel svalů uvnitř trupu, který nás má držet, abychom nebyli zhroucené křivé opice.

Cvičíme tak, aby to, co cvičíme, mělo přenos do všeho, co děláme. Dobrý dřep vám pomůže běhat rychleji, skákat výš i přestěhovat ledničku. Dobrý shyb vám narovná záda, vypne hrudník a zesílí paže. Trénink bude minimalistický, jeho cílem je být silný a dokonalý v nejzákladnějších pohybových vzorcích, z nichž se poskládá všechno ostatní.

Pevné základy, na kterých můžeme stavět vysokou věž.

Kondiční trénink bojovníka

bude akčnější a divočejší.

P1130759

 

Jeho pilíři bude pestrost, dynamika a fýza. Zatímco funkční trénink dává sílu a formátuje pohyb, zde se všechno uplatňuje v reálných podmínkách sportu – námaha, na čas, proti parťákovi. Cviky budou variacemi a aplikacemi základních pohybových vzorců, ale bude jich hromada, aby se sice doplňovaly a skládaly do mozaiky, ale nenudily a nehrozilo jednostranné přetížení. Běháš, skáčeš, tlučeš palicí, házíš slamball, přetahuješ lano, a musíš to dělat rychle, intenzivně a i když jsi vyčerpaný k smrti. Tady se naučíš dřít, hrábnout si na dno, a poznáš rozdíl mezi „znát“ a „dokázat“. Dokonalá kondice a pekáč buchet na břiše jsou jako poklad, který čeká na dně moře potu.

 

Jednorázové vstupné 150,- Kč
Jednorázové vstupné pro členy klubu 90,- Kč
Permanentka na 10 vstupů 1 300,- Kč